Author Topic: DAS Rechtsbijstand whiplash E 15.000,00; Letselschade Haaglanden E 58.500,00  (Read 4248 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 479
   
   
Den Haag,   25 april 2012

Ons kenmerk:   JB RB 070828/1304PS
Uw kenmerk :   Letselschade 28-8-2007



Geachte mevrouw (..),

Inmiddels ben ik tot archivering van uw dossier overgegaan waarmede uw letselschadezaak definitief en tot uw volledige tevredenheid is afgewikkeld.

Ik memoreer nog aan het volgende.

In 2010 verzocht u Letselschade Haaglanden ClaimZorg de behandeling van uw zaak uit 2007 van Das Rechtsbijstand over te nemen. Uw was niet tevreden over de inzichten van DAS Rechtsbijstand met name over de in te dienen schadeclaim in uw whiplashzaak.

Das Rechtsbijstand was voornemens een all in regelingsvoorstel in te dienen bij de aansprakelijke verzekeraar voor een bedrag van
€ 21.000,00. Let wel, dit is een eis en de ervaring leert dat hierna onderhandelingen in gang worden gezet waarbij Partijen over en weer water bij de wijn moeten doen. Een resultaat van € 15.000,00 en misschien € 17.500,00 zou aldus Das Rechtsbijstand mogelijk moeten zijn.

Nu 2 jaar later heeft Letselschade Haaglanden ClaimZorg voor u een bedrag uitonderhandeld dat uitkomt op een all in vergoeding van
€ 58.250,00.

In uw whiplashzaak bent u voor een betrekkelijk korte periode arbeidsongeschiktheid geweest en daarna langs de weg der gedeeltelijkheid weer volledig aan de slag gegaan. U hebt helaas wel medische klachten aan het verkeersongeval uit 2007 over gehouden, maar gelukkig bent u aan het werk gebleven.

Ik wens u en uw naasten het beste toe voor de toekomst.


Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
Directeur Letselschade Haaglanden
(niet aanwezig op vrijdag)