Author Topic: Zoontje van 5 maanden ongeluk auto van opa en oma  (Read 3237 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

layla

  • Guest
Zoontje van 5 maanden ongeluk auto van opa en oma
« on: 1 October 2007, 13:56:40 »
Hallo allemaal,

graag zou ik jullie mening ervaringen willen weten. Mijn zoontje van 5 maanden oud zat bij opa en oma in de auto op de terugweg van duitsland naar nederland. omgeving Helmond is het ongeval gebeurd. Hierdoor heeft hij 7 a 9 gebroken ribben klaplong en een zware hersenschudding gehad. Wij wonen in roosendaal en hebben een eigenzaak deze hebben wij hierdoor moeten sluiten. Daarnaast wil ik als moeder zijnde niet meer in onze eigenzaak werken omdat ik op mijn kleintje zelf wil passen. ik vertrouw hem aan niemand meer.

Mijn man had pas een contract gekregen bij een werkgever, die hij vrijdag had getekend en maandag moest beginnen. Dit gaat ook niet meer door, omdat hij nu de zaak moet runnen. Nu zijn wij er flik op achteruit gegaan financieel.

De verzekering van mijn schoonvader wilt betreft onze financiele staat niets vergoeden, omdat alleen de inzittenden verzekerd zijn.

Nu heb ik gehoord van affectievergoeding? kan ik hier aanspraak op maken. Daarnaast wil ik de waarborgfonds ook nog een brief toesturen. Degene die eigenlijk de oorzaker is geweest van het ongeluk is doorgereden. Wel moet ik zeggen dat mijn zoontje niet in de maxicosie zat omdat oma aan het voeden was.

Kan iemand mij meer info geven over mijn rechten betreft deze zaak.

Frank

  • Guest
Aw:Zoontje van 5 maanden ongeluk auto van opa en oma
« Reply #1 on: 2 October 2007, 17:23:01 »
Geachte mevrouw,

Met betrekking tot de zaak zoals u die beschrijft lijken er meerdere zaken door elkaar te spelen.

Onder bepaalde voorwaarden is de schade die u lijdt in verband met de verzorging van uw zoon wel verhaalbaar.

Voor nadere informatie kunt u mij vrijblijvend benaderen op telefoonnummer
070-3922716

Mr. F. Hertog
Letselschadebureau Haaglanden BV