Author Topic: Letselschade  (Read 3638 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeanette

  • Guest
Letselschade
« on: 24 April 2007, 17:24:26 »
Hallo,

In 2005 heb ik twee auto ongelukken gehad. Beide keren was de tegenpartij aansprakelijk. Helaas was ik bij het tweede ongeluk nog niet hersteld van de eerste. De huisarts heeft beide keren een whiplash geconstateerd. Daarnaast was er sprake van verschillen kneuzingen van oa ruggemerf en ribben. Tevens heb ik nog steeds therapie. Geen enkele arts of therapeut wil uitspraken doen over de klachten in de toekomst.
De arbeidsdeskundig van mijn werk heeft aangegeven dat er een WIA aanvraag gaat volgen. Terugkeren in mijn oude functie is volgens deze deskundig uitgesloten. Nu gaat de verzekeraar een eigen arbeidsdeskundig inschakelen. Waar moet ik de komende periode nog rekening mee houden. De verzekering keert wel voorschotten uit voor bv gemisten inkomsten ed maar wil niet zeggen hoe het traject verder gaat lopen. Kunt u mij misschien vertellen wat mij nog te wachten staat en hoe lang de letselschade zaak nog gaat duren, aangezien er niemand uitspraken wil doen over mijn herstel.

Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Aw:Letselschade
« Reply #1 on: 24 April 2007, 21:53:04 »
U legt mij een ingewikkelde casus voor waarop ik eerst inhoudelijk zou willen reageren als u mij het volledig dossier zou willen toezenden.

Een andere mogelijkheid is dat u met mij een afspraak maakt voor een bespreking van uw zaak. Dat is in principe geheel kosteloos.

Mijn eerste advies luidt thans dat u deze ingewikkelde zaak niet zelf moet doen. Laat uw belangen behartigen door een deskundige, maak goede afspraken over de dienstverlening en de kosten van rechtsbijstand.

Als u zelfstandig uw zaak doet en een bepaalde weg inslaat wordt het erg moeilijk om dat eventueel recht te zetten.

Verzekeraars sturen bij uw letsel doorgaans aan op een onafhankelijk medisch onderzoek door een neuroloog. Ik spreek op basis van 30 jaar ervaring in de letselschaderegeling dat u wordt gekeurd door een neuroloog die niet in uw voordeel een rapport uitbrengt. Einde van uw zaak en niemand kan u dan meer helpen!

Op onze site vindt u ons Letselschade-Certificaat waaruit blijkt wat wij van de client verwachten en wat de client van ons mag verwachten.

U kunt mij ook telefonisch benaderen. Natuurlijk sta ik u graag te woord.

Jan de Bruin
Letselschadebureau Haaglanden
070 39322715

Bericht gewijzigd door: jan, op: 2007/04/24 21:54