Author Topic: Whiplash  (Read 3649 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rowena

  • Guest
Whiplash
« on: 17 April 2007, 15:18:45 »
Hallo,

Ik heb een vraag. Op 3 okt 2005 heb ik een auto ongeluk gehad waarbij de auto met 80 km tegen mijn auto reed die stil stond. Gevolg whiplash.
Nu is het zo dat de zaak nog steeds loopt, en ben niet van plan mij uit te laten kopen. Wel heb ik nu al 1,5 niet meer gewerkt, omdat ik arbeidsongeschikt veklaard voor mijn huidige werk. Ook had ik als hobby de Nationale reserve (landmacht) die heb ik met veel pijn in mij hart moeten opgeven. sporten deed ik 6 keer in de week en scubadiving en paraspringen. Nu ben ik gekluisterd aan huis na een revalidatie periode, en probeer ik een beetje conditie op te bouwen met fysiofitness. En de vraag is wat voor een werk ik kan doen in de toekomst, en hoe lang.
Mijn vraag is nu, wanneer ik inkomstenderving ga berekenen, waar moet ik dan op letten? financieel zit ik nu aan de grond, en hoe lang kan deze zaak gaan duren? waar heb ik recht op? Wat zou een billijke voorschot zijn. En hoe lang kan een gemiddelde zaak duren.
Mijn klachten zijn oa vergeetachtigheid, concentratie problemen pijn in armen en benen(gevoelloos) veel moe, bij lezen al snel wazig zien, nek en veel hoofdpijnen em neig naar depressieviteit..slapeloosheid, waarvoor ik dan weer melatonine heb. In ieder geval ziet het er niet  echt rooskleurig uit.

Ik hoop dat u mij een beetje inzicht kan geven.
Met vriendelijke groeten Rowena

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Aw:Whiplash
« Reply #1 on: 18 April 2007, 10:28:10 »
U stelt dat u een vraag hebt. Lees ik evenwel uw bericht door, dan merk ik op dat u vele vragen hebt.

Ik stel voor dat u ons kantoor bezoekt (of dat wij u bezoeken) en uw zaak besproken wordt, geheel kosteloos en uiteraard vrijblijvend.

Reden waarom ik dit aan u aanbied is dat dit een ernstige zaak is met grote financiele gevolgen waarbij u zonder meer deskundige bijstand nodig hebt.

Immers, in een whiplash zaak zitten vele valkuilen die de verzekeraar kan opwerpen.

Als u bijvoorbeeld straks op verzoek van de verzekeraar een onafhankelijke (...) medische keuring ondergaat, komt u niets vermoedend terecht bij een neuroloog die niets van whiplash moet hebben en op een academische manier over u een zeer negatief rapport schrijft, waarop de verzekeringsmaatschappij zich zal beroepen: Einde zaak, uw centen kunt u dan wel vergeten.

Maar ook op het gebied van toekomstige schadeposten, waaronder inkomensverlies, pensioenschade, belastingschade over de uitkering etc. kan de verzekeraar u als niet deskundige alle kanten opsturen!

Belt u mij aub voor nader overleg. Ik vind uw situatie zorgelijk en bijstand is hoognodig vereist!

Vriendelijke groetend,
Johannes de Bruin
Directeur Letselschadebureau Haaglanden

Bericht gewijzigd door: jan, op: 2007/04/18 10:30