Author Topic: Allianz: not bad for an insurance company!  (Read 466 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 474
Allianz: not bad for an insurance company!
« on: 16 January 2024, 16:49:07 »
Geachte heren van Allianz en SRB Van Dijk thans Sedgwick,

Ik hoop voor u beiden dat u een fijn Kerstverlof hebt gehad en met uw geliefden hebt genoten van uw eindejaarsuitkering/13e maand.

Ik dus bepaald niet nu er al sinds 14 juni 2023 een bgk nota van ? 12.878,99 open staat en u mijn rappelberichten koud laat, u kijkt de andere kant uit: des Allianz derhalve!

Ook cli?nte heeft niet van de Kerst als u beiden zo genoten nu een hard nodig 1e voorschot op haar financi?le schade ? waarvoor diverse malen is verzocht ? niet beantwoord wordt.

Ik houd niet van bedelen dus vanaf heden gaan we de behandeling van de zaak verleggen naar het rechtstreekse adres van uw verzekerde en als gevraagde betalingen door uw verzekerden niet worden gehonoreerd gaat de kwestie door naar de gerechtsdeurwaarder met als doelstelling zonodig via bank-, boedel- of loonbeslag bij uw verzekerde de gevraagde betalingen te realiseren.

Allianz wordt al 3 decennia bijna maandelijks in de nieuwe rechtspraak als procederende en verliezende Verzkeraar genoemd. Wat elke keer weer daarbij opvalt is dat Allianz slachtoffers van letselschade consistent vilein behandelt en rechtszaken van vele jaren is geen uitzondering ofwel de uitpers strategie. De Advocaat Generaal mr. Spier sprak op 28 november 2014 zich hierover zeer kritisch en hard oordelend uit ? dat is ongewoon van een lid van de Hoge Raad ? over de constante werkmethoden van Allianz en Co. die uitsluitend negatieve gevolgen voor het slachtoffer hebben (Parket van de Hoge Raad 28 november 2014, ECLI:NL:PHR:2014:2280).

Allianz leert evenwel niet, ik spreek vanuit diverse dossiers hier in behandeling, en op 15 december 2023 komt u weer negatief in beeld en wordt u nu veroordeeld door het Tuchtcollege Financi?le Dienstverlening en we zien weer het zelfde patroon.

Deze uitspraak is een kopie hoe u de huidige zaak behandelt! Maar dat zal u spreekwoordelijk een zorg zijn! Dat zelfde moge gelden voor het Expertiseburo SRB Van Dijk dat u inschakelde en onder haar oude naam in de branche met weerzin werd genoemd!

Ik plaats dit artikel op mijn weblog en het Letselschade Forum!

Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
ClaimZorg Letselschade