Author Topic: rugklachten  (Read 3620 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

helena

  • Guest
rugklachten
« on: 9 May 2006, 10:29:30 »
Hallo,

Afgelopen weekend heb een frontaal auto-ongeluk gehad.
De tegenpartij was schuldig en er is door de politie proces-verbaal opgemaakt.
Nu zit ik thuis met rugklachten en moet nu naar de fysio.Dit is doorgegeven aan de verzekering en die gaan er werk van maken.
Maar 5 jaar geleden ben ik sucsesvol aan een hernia geopereerd. Heb ongeveer 2,5 jaar geen klachten gehad en toen weer even wel en nu al 2 jaar geen klachten meer gehad tot afgelopen weekend. Hoe zal het nu verder gaan en zal ik wel vergoeding krijgen en waar kan ik ongeveer vanuit gaan? Daar komt nog bij dat ik s`maandags na het ongeval ben aangenomen voor een nieuwe baan en nu heb ik a.s. vrijdag daar een bespreking van, moet ik mijn ongeval melden? En zo ja,als dat nu gevolgen heeft want het is werk in de gehandicaptenzorg.(het ging zo goed met mijn rug dat ik dat wel aandurfde want verzorg al 2 jaar via het persoonsgebonden budget van de svb een volwassen gehandicapt kind) Alvast hartelijk bedankt!

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 474
Aw:rugklachten
« Reply #1 on: 10 May 2006, 16:52:01 »
Uw hernia en de genezing daarvan kan eventueel een rol gaan spelen in de afhandeling van uw letselschade.

U bent bij een sollicitatiegesprek niet verplicht melding te maken van een eventueel medisch verleden. Wel kan bij uitval als gevolg van deze klachten uw werkgever het verwijt neerleggen dat u belangrijke informatie verzwegen hebt.

Gezien de mogelijke consequenties adviseer u telefonisch contact met ons Bureau op te nemen op 070-3922716 voor nader geheel vrijblijvend advies.

Met vriendelijke groet,

Mr. F. Hertog
Letselschadebureau Haaglanden BV