Author Topic: Whiplash  (Read 4146 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Petra

  • Guest
Whiplash
« on: 8 May 2006, 19:48:23 »
In september 2005 is er bij mij toen ik stil stond achterop gereden en uiteraard door de snelheid van hem ben ik op mijn voorganger geklapt met de auto. Ik heb fysiotherapie gehad, massages en medische sport een combinatie van sporten en fysiotherapie. Helaas heeft dit allemaal niet geholpen, want ik heb nog steeds pijn in mijn nek en last van concentratiestoornissen, vergeetachtigheid en vermoeidheid. Dit belemmerd mijn functie als management assistente. Ook ben ik nog jong 35 jaar met een zoon van 5 en dit brengt dus beperkingen met zich mee in mijn leven. Minder tennissen en minder tijd voor hobbies. Ik heb dus een functionele invaliditeit. Ik zie de komende maanden geen voorruitgang en heb geen zin in jarenlang procederen. Ik moet minder gaan werken anders is het ook psychisch niet te doen. Ik wil dus afkopen. Hebben jullie een advies hoeveel ik ongeveer kan vragen ter compensatie voor mijn belemmeringen etc.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 475
Aw:Whiplash
« Reply #1 on: 10 May 2006, 16:55:10 »
Op grond van de door u aangeleverde informatie is niet afdoende te beoordelen wat de hoogte van een eventuele afkoopsom moet zijn.

Ik verzoek u telefonisch contact met mij op te nemen zodat ik u geheel vrijblijvend nader van advies kan dienen.

Met vriendelijke groet,

Mr. F. Hertog
Letselschadebureau Haaglanden BV
070-3922716