Author Topic: Populistisch medisch optreden medisch adviseur Delta Lloyd  (Read 5390 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 474

OHRA Delta Loyd
Postbus 1000
1000 BA Amsterdam                                                                                                                                             



Den Haag,       27 maart 2012         
Ons kenmerk: JBRB 20110805/1479PS
Uw kenmerk:  L4-17-6477868
               

Geachte mevrouw (..),

Ik maakte met uw schaderegelaar een afspraak voor 11 april 2012. In een daarop volgend telefoongesprek met deze schaderegelaar attendeerde ik op een openstaande declaratie van 12 januari 2012 en een drietal medische verschottennota’s. Alvorens de gewenste bespreking doorgang te laten vinden zie ik vergoeding van gedeclareerde kosten gaarne tegemoet.

Dan het rapport van (?) uw medisch adviseur Lok, slechts 1 bladzijde en kennelijk van 25 januari 2012.

Het bezoekrapport van 8 november 2011 is niet van S. van der H. (in dienst bij voormalig belangenbehartiger Korevaar) maar van ondergetekende werkzaam voor Letselschade Haaglanden ClaimZorg.

Bij brief van 12 januari 2012 zond ik u een afschrift van mijn brieven aan werkgever, huisarts, psychiater waarvoor heden een drietal rappelbrieven werden verstuurd. De heer Lok, medisch adviseur, trekt niettemin thans al conclusies voordat hij goed is geïnformeerd. Enige nuance is hier gewenst en op persoonlijke opvattingen zit mijn cliënte niet te wachten. Mijn irritatie wordt daarbij versterkt door de opvatting van uw medisch adviseur dat indien mijn medisch adviseur hem niet volgt hij dan maar met een onderbouwing dient te komen.

We roepen dus maar wat en dienen dat vervolgens gemotiveerd te weerspreken. Dit soort populistisch medisch optreden van medisch adviseurs vraagt om het Medisch Tuchtcollege! Al eerder werd in andere dossiers discutabel optreden van uw medisch adviseur Lok genoteerd.

Ik sluit bijgaand de rapportage in van 30 januari 2012 van de bedrijfsarts. Voorts het ongedateerde schrijven van cliënte (verzoeken om haar brieven van een datum te voorzien komen kennelijk niet aan)

Ik zie uw berichten met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin,
Letselschade Haaglanden ClaimZorg
(Niet aanwezig op vrijdag)