SYMTOMEN VAN PERMANENTE EN BLIJVEND SCHADE BEROEPZIEKTE OPS-CTE
een dronken gevoel hebben, duizeligheid, coördinatiestoornissen persoonlijkheids stoornissen, agressiviteit,hartkloppingen, aanvallen van transpireren herseninfarct krijgen in de basale kernen van het hoofd,effecten op gedrag duizeling voelen het links of recht uit evenwicht raken,permanent slaap stoornissen krijgen niet meer dagelijks in rem slaap kunnen komen of pathologische diepe slaap te krijgen door het dagelijkse slaap gebrek tijdens de dag of avond uren.werknemers met ops-cte slapen niet meer dan 4 a 5 uur per nacht waardoor zij zich dagelijks mentaal verrot voelen als een verziekt vogeltje tijdens de dag en avond uren.pijnen in maag, borst streken,misselijkheid, braken,dagelijks onwel voelen, gebrek aan eetlust,impotentie en onvruchtbaarheid,kortademigheid,uitval van spierfuncties,samen trekkende spieren,bot en gewrichten pijn
klachten krijgen in ledematen armen en benen
HET COMPLOT VAN DE OVERHEIDS ORGANEN EN NALATIGE WERKGEVERS OP DE WERKPLEK
OVERHEIDS ORGANEN ZWIJGEN ALS HET GRAF EN GEVEN GEEN ANTWOORDEN OP DEZE VRAGEN MAAR STOPPEN ALLES IN DE DOOFPOT
ORGANISCHE VERGIFTIGING OP HET WERK OPGELOPEN,WORDT DOOR DE OVERHEIDS ORGANEN EN WERKGEVER BEWUST ONDERMIJNT
ik heb wel vaker contact gehad met u gehad, over de overheid en het bagataliseren over organische neurtoxische stoffen en telkens maar weer krijgt u het voor elkaar mij en andere werknemers terug door te verwijzen naar de zelfde werkgever toe Maar de SP moet op de hoogte zijn en blijven zoniet wil ik dit toch proberen duidelijk te maken, van deze doortrapte wanbeleid praktijken uit het verleden afkomstig van deze overheid orgaan.Werkgevers vergiftigen werknemers met neurotoxische stoffen, uit winst behaag en hebzucht, hele gezinnen worden te gronden gericht en gaan er kapot aan, kinderen in gezinnen worden met meerdere afwijkingen geboren,en de Nederlandse politiek helpt hier met volle borst aan mee, door deze slachtoffers bewust ook nog eens de keel dicht te knijpen, zodat de werkgevers en verzekeringen maatschappyen vrij uit kunnen gaan.Ik zou u graag het volgende doofpot uit het verleden onder de aandacht willen brengen, want het is eigelijk te gek voor woorden dat zoiets in Nederland kan en mag gebeuren.Mijn werkgever mechatronics te nieuw vennep heeft mij in een veel te hoge concentratie ( MAC waarden) van vernis en soldeer damp laten werken zonder deugelijke afzuigsysteem, waardoor ik organische vergiftiging heb opgelopen, en ik na 2 jaar in de WGA ben beland waaronder ik 100 procent ben afgekeurd Het ergste probleem is dat werknemers die vallen onder de groep beroeps ziekten niet eerlijk worden behandeld, werknemers die ziek zijn geworden door een industriële gevaarlijke neurotoxische stoffen of chemicaliën krijgen per definitie een gehele andere status in Nederland, namelijk een status dat je een politiek industrieel slachtoffer bent geworden, in Nederland wordt je een geintoxiceerde vluchteling, een politieke vluchteling, een toxische asielzoeker in je eigen land. Deze groep werknemer die door hun werkgevers zijn vergiftigd, kunnen alleen maar gekeurd worden bij de solvent team en nergens anders. Deze Solvent teams zijn
en is onderdeel van het NCvB ( Nederlands Centrum voor Beroepsziekte ) de artsen die ons daar onderzoeken moeten de gevonden informatie en gegevens voorleggen aan een arts van het NCvB en die moet bepalen of de mensen beroepsziek zijn geworden tijdens het werken op de werkplek. Ook kan dit door ontvangen brieven worden bewezen. Als we dan zien dat volgens mij bekende gegevens, het NCvB gesubsidieerd wordt door het SZW dan is de cirkel rond? en krijgen we te maken dat Beroepszieke werknemers worden onderzocht door artsen die door de werkgevers, en verzekerings maatschappij worden betaald. Deze grote groep beroepszieke werknemers heeft dus geen enkele kans op een eerlijk afhandeling onderzoek of proces, dit heet in de volks monden belangen verstrengeling een opgezette val van de overheid en werkgevers die dicht slaat voor beroepzieke werknemers, om zo werkgevers en verzekeringen te beschermen tegen schade claims, zodat ze de slachtoffers niet uit hoeven te keren aan beroepzieke werknemers en dan te bedenken dat het NCvB ook nog wordt gesubsidieerd wordt door het SWZ hoe is het mogelijk .Het NCvB is een buffer tussen de vergiftigde slachtoffers op de werkplek, en de werkgevers,verzekeringen maatschappy en de bedrijfsarts.het NCvB zorg er voor dat de ziekte OPS_CTE niet wordt erkend, zodat de werkgever niet aansprakelijk kunnen worden gesteld door hun werknemers, en de verzekering niets hoeft worden uitgekeerd.Is dit niet een politiek schandaal in alle eerlijkheid en openheid van zaken dat beroepszieke mensen zo worden behandeld?Het gaat niet alleen om mij , maar om een veel grotere groep beroepszieke werknemers,die allemaal op de zelfde verbluffende manier de vel over de oren wordt getrokken door deze zelfde overheid orgaan en op deze manier worden afgedankt ook de SP is betrokken geweest bij het oprichten van een OPS_CTE fonds, wat voor zin heeft dit fonds FRACTIE SP als het NCvB er voor zorgt dat WERKNEMERS met OPS_CTE beroepziekte geen erkenning zullen krijgen,dit zit erg doortrapt in elkaar alleen is de overheid er nu bij .niemand zal op dit fonds aanspraak kunnen maken.Als het NCvB wel erkenning geeft van OPS dan zou men de werkgever aansprakelijk kunnen stellen, maar dit zal nooit gebeuren, want dan zou het NCvB, hun werkgever aansprakelijk stellen. Ik hoop dat ik u glas helder heb laten zien dat dit NCvB met hun Solvent teams één grote belangen verstrengeling is, waar de beroepszieke werknemers en gezinnen het slachtoffer van zijn geworden en ten alle tijden de prijs voor zullen betalen Ik hoop dat u mij hierover een eerlijk antwoord op gaat geven of wat u voor deze groep beroepszieke werknemers gaat doen, want ook de SP is met stemmen van de arbeiders groot geworden. Ik hoop snel van u te mogen horen want als u niets doet mogen wij aannemen dat u, en ook de SP dit criminele gedrag goed keurd en 100 procent ondersteund en de beroepszieke mensen met OPS_CTE in de kou laat staan.