Author Topic: Leukemie (CML)  (Read 5899 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cor

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
Leukemie (CML)
« on: 28 December 2008, 10:42:20 »
Ik heb van augustus 1973 tot februari 1975 (diensttijd) bij de Marine gezeten. Na de opleidingen ben ik geplaatst op Fort Erfprins. Daar heb ik fijt in mijn hand opgelopen en heb tijdens de jaarwisseling van 1973/1974 in het Marine hospitaal gelegen. Omdat het bot weg was, heb ik een kunstgewrichtje gekregen. Na de revalidatie bij de Sociaal Medische Dienst (SMD) te Driehuis ben ik aldaar in de vaste bemanning gekomen. Tijdens mijn opleidingen en werkzaamheden zal ik ook met PX-10 te maken hebben gehad.

Begin 2004 is er bij mij Chronische Myeloïde Leukemie (CML) geconstateerd. Ben onder behandeling van een internist. Slik een zwaar medicijn (glivec) en heb daardoor veel minder kracht en energie als voorheen.

Heb ik dit te danken met het werken van PX-10?

Cor Kramer

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 474
Re: Leukemie (CML)
« Reply #1 on: 24 February 2009, 10:10:50 »
Eerst wanneer ik uw medisch dossier (alles er op en er aan!) en het dossier van uw huisarts heb ontvangen en overleg heb gehad met onze medisch adviseurs, kan ik u een zorgvuldig antwoord geven of PX 10 de oorzaak is van uw leukemie.

Overigens is daarbij nog wel vereist dat u zeer secuur aangeeft wat uw functies waren, hoe vaak per week en bij welke werkzaamheden u in aanraking kwam met PX 10.

U kunt bij ons het Aanmeldingsprotocol PX 10 aanvragen.

Belt u mij gerust: 070 3922715.


Jan de Bruin
letselschade Haaglanden


PS: PX 10 kan leukemie veroorzaken, dat wijzen de in behandeling genomen dossiers inmiddels uit!

badparel

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
Re: Leukemie (CML)
« Reply #2 on: 15 June 2009, 19:26:55 »
hallo,
Ik heb me aangemeld voor mijn vader die beroeps militair was bij de marine.
Ook ik zou graag een aanmelding willen doen voor hem ondanks dat hij het onzin vind.Ook hij heeft in de jaren 70/80 regelmatig gewerkt met px-10 en is een aantal jaren geleden met een bepaald ziektebeeld naar een huisarts gegaan en terecht gekomen bij het VU te amsterdam.Het VU heeft ons ondertussen door gestuurd naar het UMC voor een second opinion omdat ze er ook niet helemaal uitkomen!Sinds gisteren hoorde ik het verhaal van de px-10 en ben gelijk gaan zoeken op internet,ik kon me aanmelden bij defensie maar toen ik deze forum bekeek werd er geschreven dat je bij defensie ook niet helemaal geholpen word.Moet ik me ook een aanmeldingsprotocol PX-10 aanvragen bij U want ik wil hier zeker mee doorgaan om toch te kijken of dit niet van dit schoonmaakmiddel komt.
zoals mijn vader mij vanmorgen vertelde,je stond er tot je enkels in en het was een weekelijks ritueel die soms de hele dag duurde!En de kombuisen glimden er zo mooi van!!!
Ik vind het erg zorgwekkend en ben er zeker nog niet klaar mee!
Voorlopig krijgt mijn vader weer meerdere onderzoeken om aan te tonen wat het is en heeft hij ook al een kuur RETUXIMAP gekregen.
Graag uw reactie wat verder te doen!!

met vriendelijke groeten Monique(dochter van een oud militair)

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 474
Re: Leukemie (CML)
« Reply #3 on: 18 June 2009, 11:01:56 »
Geachte mevrouw,

Ik behandel een behoorlijk aantal PX 10 zaken tegen Defensie en wil best de zaak van uw vader in behandeling nemen, maar stel het op prijs dat ik in een persoonlijk gesprek met u meer informatie krijg en we niet via dit publieke forum informatie uitwisselen?

Belt u mij? Dank voor de moeite.


Met vr. gr.
Johannes de Bruin
Letselschade Haaglanden
070 3922715