Author Topic: het boek "Letselschade en Stad Rotterdam (Fortis ASR)".  (Read 5052 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

puck

  • Guest
is het boek al gepubliceerd?

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Re: het boek "Letselschade en Stad Rotterdam (Fortis ASR)".
« Reply #1 on: 28 May 2009, 11:44:24 »
Geachte heer,

De betreffende zaak is geschikt door tussenkomst van de rechter. In de schikkingsovereenkomst is opgenomen dat geen publicatie volgt over deze zaak. Aangezien het financieel schikkingsvoorstel voor mijn cliënt acceptabel was, mocht publicatie van een boek over Stad Rotterdam geen hoofdrol gaan spelen. Anders gesteld: het belang van cliënt prevaleerde (onder druk van de schikkingsrechter).


puck

  • Guest
Re: het boek "Letselschade en Stad Rotterdam (Fortis ASR)".
« Reply #2 on: 30 May 2009, 01:19:33 »
Geachte heer de Bruin,

Hartelijk dank voor uw antwoord.
Zeer te begrijpen dat cliënt deze keuze heeft gemaakt. Dit bericht heb ik afgewacht om een beslissing te maken om zelf wel of niet verder te gaan met schrijven; dit waarschijnlijk samen met een duo-schrijver in dezefde situatie.
Wij hebben beide weliswaar een andere poot van Fortis als tegenpartij, maar de ellende is hetzelfde.

Met vriendelijke groet

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Re: het boek "Letselschade en Stad Rotterdam (Fortis ASR)".
« Reply #3 on: 15 June 2009, 11:19:07 »
Houdt u mij op de hoogte van uw activiteiten?

Ik heb wellicht dan nog was suggesties voor u (vrijblijvend uiteraard).


Met vriendelijke groet,

Jan de Bruin
Letselschade Haaglanden

puck

  • Guest
Re: het boek "Letselschade en Stad Rotterdam (Fortis ASR)".
« Reply #4 on: 25 June 2009, 01:21:02 »
Geachte heer de Bruin,

Hartelijk dank voor uw ondersteunende woorden.
Uiteraard zullen wij u op de hoogte houden en staan altijd open voor suggesties. Ook van mensen die hier het forum bezoeken.

Ondertussen zijn wij een echte "wij" geworden en zullen met z'n tweeen proberen om dit te realiseren.
Aan doorzettingsvermogen ontbreekt het zeker niet; alleen het tempo ligt lager dan wij willen, door de lichamelijke conditie waarin wij verkeren.
Wij passen ons aan, zoals wij al zo lang moeten doen, maar wij vallen regelmatig periodes uit :(.
Tot nu toe hebben wij drie namen voor het boek, dus dit wordt een kwestie van kiezen. Iemand een suggestie? Altijd welkom!

In ieder geval is duidelijk dat het om Fortis Corporate Insurance (Brussel/Amstelveen) zal gaan aan de ene kant en aan de andere kant Stad Rotterdam cq Fortis ASR cq ASR.
Wij beginnen bij dag 1: het ongeluk en daarna kopieeren wij alle correspondentie, ook de e-mails.

Dit is het beoogde begin.

Met vriendelijke groet,

Puck&Co