Author Topic: wat te doen na aanrijding  (Read 4298 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jimmie de Vink

  • Guest
wat te doen na aanrijding
« on: 9 March 2006, 11:17:32 »
Op 18-02-2006 ben ik betrokken geweest bij een aanrijding waarbij de tegenpartij gelijk schuld bekende tegen de politie, ik reed op een voorrangsweg waar zij op kwam. Inmiddel leven wij al in maart en ik heb nog steeds niets vernomen. A) welke stappen dien ik te ondernemen en wat kunnen jullie voor mij doen.
Ik heb een gebroken been een gebroken pink en een litteken van een slagaderlijke bloeding welke gestopt is door een voorbij komende verpleegster. Ik krijg van de politie geen copy proces verbaal, gelukkig ben ik nu wel achter de naam van degene die mij heeft aan gereden.
Hopende dat U mij kunt helpen, bedank ik U vast voor de genomen moeite.


de Heer G.E. de Vink
Gutserstraat 46
1033RN Amsterdam
tel: 020-6319050
mobielnr. 06-21874189

johannes de bruin

  • Guest
Aw:wat te doen na aanrijding
« Reply #1 on: 9 March 2006, 16:09:44 »
U hebt inmiddels Euroclaim benaderd. Dit bedrijf maakt onderdeel uit van een organisatie Van Ameijde Interschade die nauwe banden heeft met verzekeringsmaatschappijen. Bekend is dat Van Ameijde Interschade letselschadezaken behandelt voor verzekeringsmaatschappijen.

Wij attenderen een ieder er op dat alvorens men met een belangenbehartiger in zee gaat men zich er van vergewist dat deze alleen voor slachtoffers werkt en dat deze belangenbehartiger ook geen \"werk- en declaratie-afspraken\" heeft met verzekeringsmaatschappijen! Dergelijke afspraken (die ClaimCare te Alphen aan de Rijn, onderdeel van de Nationale Letseltelefoon, maakt(e)) zijn niet altijd in het voordeel van het slachtoffer.

Bericht gewijzigd door: jan, op: 2006/03/09 16:12

Mhartman

  • Guest
Aw:wat te doen na aanrijding
« Reply #2 on: 10 March 2006, 14:14:24 »
Euroclaim staat eveneens in verbinding met diverse advocatenkantoren (o.a. Verkruisen advocaten). Aabsoluut geen garantie voor een optimale belangenbehartiging! expertises, werkzaam voor aansprakelijk gestelde verzekeraars worden ingeschakeld om zelfs letselschadebewijs en gevolgen te bagatelliseren. Tevens wordt correspondentie en \'plan van aanpak\' niet of niet tijdig aan de belanghebbende doorgegeven!