Author Topic: voorstel bod verzekering voor whiplash en ptts  (Read 6430 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johanna

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
voorstel bod verzekering voor whiplash en ptts
« on: 2 July 2008, 15:07:25 »
even kort vooraf
ik heb al meerdere topics geplaatst
dus het hele verloop van mijn zaak staat al op dit forum onder johanna

ongeval nov 2003
ik had een fulltime baan, ben daaarvoor 80-100% afgekeurd
toch nog geprobeerd 20 uur te werken ondanks de afkeuring dit tot 1 april 2005
maar kon dit niet volhouden mede door de pijn,slaaptekort en medicijngebruik
mijn ontslagdatum bij mijn werkgever 1 jan 2006

het laatste onderhandelingsgesprek was 17 jan 2008, en hier werd door de tegenpartij vermeld dat zij een belastbaarheids onderzoek wilden laten doen
om te kijken of ik nog tot arbeid in staat zou zijn
omdat in de medische expertise stond dat ik geen belasting kan hebben vanaf de schouderhoogte dus alles boven de schouders
(hierbij wordt vergeten dat je armen aan je nek hangen,en je hoofd erop staat
en dat dit gewicht al niet te verdragen is, ik slik veel tramadol en ibruprofen
de andere medicijnen wil ik zo min mogelijk slikken omdat ik dan een zombie ben
deze hebben een werking dat ze je hersens uitschakelen, ik kan nog geen zware deur opendoen of een emmer dragen)
ik zou vanaf jan met de hoogste spoed in behandeling worden genomen en dus dat belastbaarheids onderzoek krijgen binnen 14 dagen
tevens heb ik ze in dit gesprek nog  geatendeerd op het feit dat ik dus niet alleen wps heb maar maar dat hun dus al ruim 4 jaar het ptts waaraan ik lijd negeren
na veel bellen van mij nog steeds geen antwoorden of reactie van de kant van de tegenpartij.
half juni kreeg ik een memo van de medisch adviseur van de tegenpartij die dus hierin suggereerd dat al mijn klachten
(ik citeer "slapeloosheid,geheugenstoornis,concentratie verlies)
psychische klachten zouden zijn die voortvloeien uit een ptts, en dat dit op termijn goed te behandelen is.
hierop heb ik een brief geschreven waarin ik het rookgordijn wat inmiddels is aangelegd door de tegenpartij weer wil ophelderen, en gezegd heb dat we weer even terug moesten naar de feitelijke omstandigheden
ik ben door hun client aangereden 2003
deze is daarvoor ook schuldig bevonden door de rechtbank
ik ben door deskundige medici onderzocht en heb op schrift hun conclussie
met naam en toenaam benoemd dat ik lijd aan een pws als gevolg van een auto ongeluk nov 2003 en een ptts als gevolg van dit zelfde auto ongeluk
dat ik voor mijn ongeluk een gezonde vrouw was met een uitstekend geheugen en concentratie vermogen als bijzonder opsporingsambtenaar en hierin ook een leidinggevende functie had met veel verantwoordelijkheden
ook moest ik in deze functie omwille van de opsporingsbevoegdheden wekelijks sport beoefenen in de zin van aanhoudingstechnieken en zelfverdediging
in de vorm van mentale fysieke en geestelijke training.
ook heb ik hierin vermeld dat ik niet lijd aan een slapeloosheid maar aan een slaaptekort,omdat ik om de 20 minuten wakker wordt van de niet te harden pijn en dan even mijn bed uitmoet om zowel mijn nek te ontlasten alswel mijn ledematen die tintelen te strekken. zodoende kom je dus niet echt aan goede nachtrust

dit schrijven is overhandigt tijdens een gesprek tussen mijn zaakwaarnemer en de vertegenwoordiger van de tegenpartij afgelopen week
deze kwam nu met een voorstel van afronding
ze willen betalen, 5 jaar salaris aanvulling omdat zij vinden dat ik nog kan werken
een beetje schade vergoeding
en 5000,- smartegeld
in totaal 100.000 euro
er wordt dus niet meer gesproken over een belastbaarheids onderzoek
ik had nog moeten werken tot mijn 65,- jaar
ik ben kostwinnaar van mijn gezin
ik ben nu 50 jaar en mijn salaris was 3048,- bruto per maand exclusief
bonus en andere toegiften zoals kerstgratificatie,overwerkgelden,aankomend jubilaris
ook was ik nog studerende ivm promotiekansen
de vertegenwoordiger vermelde in dit gesprek dat een hoger bedrag onbespreekbaar zou zijn voor de goudse.
mijn zaakwaarnemer heeft al summier laten weten dat hij ook nog de nodige uren heeft uitstaan en zegd wel een goede advocaat te weten
ik heb het idee dat hij ook niet meer weet wat te doen
en dit al geruime tijd niet meer wist.
de toon is gezet 4 en een half jaar geleden toen de tegenpartij er een oud collega van mijn zaakwaarnemer heeft opgezet en deze gebruik heeft gemaakt van de oude jongens krentbrood situatie
heel slim van de goudse.
het summier noemen van zijn uren heeft denk ik te maken met het feit dat hij dus nu al op zijn vingers kan natellen dat ik hier nooit akkoord mee zal gaan
met het gevolg dat de goudse de voorschotten zal bevriezen en hij dus ook zijn uren niet krijgt en met die hint wil aangeven dat hij ze denk ik bij mij wil gaan verhalen

ik heb u gebeld rond 4 juni en wilde langskomen met mijn dossier
maar ik ben dus weer aan het lijntje gehouden door mijn zaakwaarnemer dat ik geduld moest hebben en dat hij tot een afronding wilde komen voordat hij op vacantie zou gaan.
nou hij is nu dus op vacantie
ik ben nog wachtende op het verslag van het gesprek wat heeft plaatsgevonden en het aanbod van de goudse wat zij op papier zouden zetten

Wat nu ?
is er nog hoop op een goede afloop
zeker als ik dit aanbod afsla , en wat doen zij als ik dit afsla
hoelang gaat deze zaak nog duren als ik een advocaat zou moeten nemen
ik ga onderhand failliet doordat ik zo'n eind terug ben gevallen aan inkomsten
kan ik nog bij u terecht en heeft u een goede advocaat

ik hoop op een voor mij hoopgevend antwoord
want de enigste psychische schade die ik nu heb is vanwege de machteloosheid en woede
het ptts is met name angst en niet gerelateerd aan enige vorm van depressie

Johanna



johanna

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
Re: voorstel bod verzekering voor whiplash en ptts
« Reply #1 on: 2 July 2008, 15:19:59 »
rectificatie

gewerkt ondanks afkeuring 80-100% 20 uur per week tot 1 april 2006
ontslagdatum 1 jan 2007

johanna

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
Re: voorstel bod verzekering voor whiplash en ptts
« Reply #2 on: 2 July 2008, 15:52:41 »
ik vergeet een belangrijke vraag

het wordt in november 5 jaar
moet ik een soort van stuiting schrijven aan de verzekeringsmaatschappij
dat ik hun nog steeds aansprakelijk stel voor de schade
en moet ik ook zo'n stuiting schrijven aan de veroorzaker van het ongeluk
dat ik ook hem nog steeds aansprakelijk stel voor mijn schade

ivm verjaring?

johanna

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
Re: voorstel bod verzekering voor whiplash en ptts
« Reply #3 on: 16 July 2008, 13:12:54 »
ik heb toch het zekere voor het onzekere genomen en zowel de verzekeringsmaatschappij en de veroorzaker van het ongeluk een stuiting geschreven dit aangetekend met handtekening retour

ook is mijn zaak nu ondergebracht bij een advocaat

ik krijg nu weer een beetje rust in mijn lichaam

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Re: voorstel bod verzekering voor whiplash en ptts
« Reply #4 on: 16 July 2008, 18:18:54 »
Het lıjkt mıj het beste ındıen u telefonısch contact opneemt met ons kantoor en een afspraak maakt om langs te komen met het dossıer op ons spreekuur.

U kunt mıjn collega mr. Frank Hertog bellen voor een afspraak: 070 3922715


Met vr. gr.
Jan de Bruın
Dırecteur Letselschade Haaglanden