Author Topic: hoogte schadevergoeding?  (Read 4045 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
hoogte schadevergoeding?
« on: 9 July 2007, 13:58:04 »
Post:
hallo
heb 4 jhaar geleden een auto ongeluk gehad ben voor 80 % afgekeurd ben daarvoor altijd werkzaam geweest maar kan dat nu niet meer realiseren omdat ik nu lichamelijk zowel geestelijk mindervalide geworden ben.bij het ongeluk heb ik 4 wervels,sleutelbeen,schouderblad gebroken en een klaplong gehad dit is verholpen door het staal wat ze bij mijn rug en schouderblad hebben vastgezet.hoeveel zou ik dan aan schadegeld mogen ontvangen maar welk bedrag zou hiervoor redelijk te noemen zijn.kan nooit meer werken op de arbeidsmarkt zelfs niet meer bij de wsw

mvg.alex

Bericht gewijzigd door: jan, op: 2007/07/09 13:58

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Aw:hoogte schadevergoeding?
« Reply #1 on: 10 July 2007, 09:38:47 »
Ik ken het verschil tussen uw oude inkomen en uw huidige uitkering niet (schade).

Ook weet ik niet of u nog salarisstijgingen in de toekomst had kunnen genereren.

Uw verlies van inkomensderving, geleden en in de toekomst, rekenen wij doorgaans uit met een speciaal letselschade berekeningsprogramma (van bruto naar netto).

Daarbij berekenen wij van jaar tot jaar uw inkomensschade, overige schadeposten,medische kosten, hulp thuis/tuin, vervoerskosten, pensioenschade(!) maar ook belastingschade.

Ik kan u dus even niet melden op welk bedrag u recht hebt. Daarvoor moet ik veel meer weten.

Hetzelfde geldt voor het smartengeld.

Als u deze zaak alleen doet adviseer ik u onmiddellijk een deskundige belangenbehartiger in de arm te nemen.

Hebt u al een belangenbehartiger dan veronderstel ik dat uw vraag op ons forum reeds beantwoord is.

U kunt mij zonodig bellen (070 3922715)

Jan de Bruin
Letselschadebureau Haaglanden

Bericht gewijzigd door: jan, op: 2007/07/10 09:39