Geachte Jan,
Afgelopen week kwam mij nog een letselschadegeval onder ogen wat in behandeling is bij Achmea en de belangenbehartiger is Bureau Pals.
Aansprakelijkheid is duidelijk in dit geval, er is een paar maanden geleden om een voorschot gevraagd door cliënt, maar bureau Pals zegt
nu vorige week tegen zijn cliënt (antwoord heeft een paar maanden moeten duren blijkbaar)
dat Achmea dat niet doet als er een eindbod op tafel ligt, wat trouwens niet eens is geaccepteerd door cliënt.
Had Pals gelijk kunnen zeggen toch, als er om een voorschot wordt gevraagd, hoe het in elkaar zit.
Het water staat hem tot aan de lippen en zijn belangenbehartiger is op de valreep met vacantie gegaan, zonder iets verder geregeld te hebben.
Voor zover ik het nu begrijp.
Ook is hem de no cure no pay aangeraden, terwijl de aansprakelijkheid vanaf het begin duidelijk was en ook is geaccepteerd door TP.
Bij het intake gesprek is door cliënt gevraagd aan Pals, wat is wijsheid en dan komt er als antwoord : no cure no pay!!!!!
Wat kan cliënt nu het beste doen om niet te verdrinken? Er is totaal geen vertrouwen meer bij cliënt in wie dan ook.
Pals is inmiddels de 2e belangenbehartiger.
met vriendelijke groet
Jeanne