Author Topic: Belangen eigen verzekeringsmaatschappij  (Read 3247 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Butterfly

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 3
Belangen eigen verzekeringsmaatschappij
« on: 11 June 2009, 22:22:43 »
Hallo,

Mijn vraag is het volgende:
Na een aanrijding door een vrachtwagen begin 2008 whiplashklachten. Tegenpartij erkend aansprakelijkheid en keert tot nog toe uit. Nu krijg ik ineens het verzoek van mijn eigen autoverzekering (all risk) met het verzoek om mijn medische gegevens. Deze heeft tot nu toe niets met de procedure van doen gehad daar er een letselschadeadvocaat en tegenpartij mee bezig zijn. Aangezien mijn advocaat vakantie heeft stel ik hier mijn vraag. Moet ik hiervoor toestemming verlenen? Ik wordt nu al af en toe een beetje dol van alle partijen die ermee te maken hebben en dan zou dit er weer bij komen. Aangezien hun medisch adviseur ook nogeens dhr Reinders (komt hier al veel voor... :-[)is en ik niet nog eens een negatieve rapportenstroom wil krijgen bij dit toch al zo lastige geval.

Groeten, Butterfly

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 476
Re: Belangen eigen verzekeringsmaatschappij
« Reply #1 on: 15 June 2009, 11:05:25 »
Geachte mevrouw,

Ik neem aan dat uw letselschade-advocaat geen maanden met vakantie is en zodra hij/zij daarvan terug is dient u uw vraag alsnog te stellen.

Het is beroepsmatig niet correct om gedurende de vakantie van uw advocaat u inhoudelijk adviezen te geven over uw letselschadezaak.

Ik vertrouw u naar behoren te hebben bericht en wens u succes met de afwikkeling van uw zaak.


Johannes de Bruin
Letselschade Haaglanden