Author Topic: Foutieve rapport  (Read 3963 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fati

  • Guest
Foutieve rapport
« on: 10 January 2006, 12:06:38 »
Geachte heer/mevrouw,

Ik loop met een ernstig whiplash die plaatsvond op 2001, ik heb 2 onderzoeken gehad de 1e was geconstateerd dat ik whiplash heb en de 2e niets alleen over gedrag wordt gesproken (oneerlijk) dat onderzoek is door het uwv geregeld, de wedepartij maakt nu gebruikt van dat rapport en zegt dat er geen sprake is van whiplash, terwijl ik nog steeds onder behandeling ben, ik heb ontzettend veel klachten o.a ondraaglijk,hoofdpijn,nek,schouder,consentratie,vergeetachtig,duizeligheid,draaierig gevoel,last van licht en geluid enz.....

wat moet ik nu a.u.b doen.Ik moet nog voor de rechter verschijnen n.a.v dat rapport i.v.m arbeidsongeschiktheid, moet ik een nieuwe onderzoek bij de rechter aanvragen, ik heb wel huisartsverklaring waarop mijn klachten staan en dat ik whiplash heb, hoe kan ik dat het best aanpakken, nu heb ik 2 problemen tegen het UWV die mij verklaarde voor 100 procent arbeidsgeschikt.

Ik was al een jaar eerder voor 100 procent arbeidsongeschikt verklaart de wedepartij die gebuik maakt van dat rapport, terwijl het al eerder bekend is uit de stukken van de Neuoroloog enz dat ik whiplash syndroom heb.

Gaarne uw advies

Met vriendelijke groet,

J. de Bruin

  • Guest
Aw:Foutieve rapport
« Reply #1 on: 10 January 2006, 12:07:25 »
Geachte mevrouw,

Mag ik u verzoeken mij telefonisch te benaderen (070 3922715) zodat ik aanvullende vragen kan stellen en u vervolgens van advies kan dienen?

Wilt u daarbij aangeven dat u via het forum uw vraag hebt gesteld?

Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
Letselschadebureau Haaglanden BV