Author Topic: verschillen verzekeringsmaatschappijen  (Read 6523 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

los

  • Guest
verschillen verzekeringsmaatschappijen
« on: 23 January 2007, 01:54:28 »
hallo;
mijn man heeft in 2001 een ongeluk gehad.
reed achterop een andere auto.
had een ongevallen verzekering van werkgever (reed van werk naar huis)een van de postbank en een inzittendeverzekering bij de autoverzekering.
div. keren gekeurd door verschillende medici.
einduitslag postwhiplashsyndroom.
nu komt het de ongevallenverzekering AON betaalde in 2005 uit de posbank kort daarna.
echter de RVS houd stug vast via hun expertiseburo/medisch adviseur dat ik geen whiplash heb en weigert uit te keren
het gaat om dokter f prince die na enig speurwerk op internet zichzelf profileerd als deskundige en als expert verzekeringsarts maatschappij client relatie dus voor de verzekeringsmaatschappij tegen client .
verder schrijft hij in div stukjes dat whiplash een niet bestaande ziekte is enz.

zijn de medisch adviseurs van de andere maatschappijen dan gek of is de RVS gewoon een ....verzekering die het net zolang rekt totdat je verrekt

mvg mevr. los/klaassens

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Aw:verschillen verzekeringsmaatschappijen
« Reply #1 on: 23 January 2007, 11:17:56 »
Mevrouw Klaassens,

Indien een medisch adviseur van een verzekeringsmaatschappij \"medische wartaal\" uitslaat, dagen wij hem/haar voor het Medisch Tuchtcollege onder de rechtsgrond dat de betreffende medisch adviseur handelt in strijd met de Beroepscode van het GAV.

GAV staat voor :De Nederlandse Vereniging van Geneeskundig Adviseurs in particuliere Verzekeringszaken.

Eerder werd de beruchte whiplash hater en medisch adviseur van London Verzekeringen (thans ook werkzaam voor Fortis ASR!) dr. Reinders door het Medisch Tuchtcollege tuchtrechtelijk bestraft voor zijn ongenuanceerde niet onderbouwde en persoonlijke uitspraken over een slachtoffer met whiplash!

Het staat u dan ook vrij om de betreffende door u genoemde medisch adviseur voor het Medisch Tuchtcollege te dagen.

Al deze ellende had kunnen worden voorkomen als u van meet af aan een deskundige belangenbehartiger in de arm had genomen die op zijn beurt zich laat bijstaan door een deskundige medisch adviseur die full time dit beroep uitoefent.

Misschien kan ik u verder helpen. Aangezien u via het \"Forum\" bent binnengekomen met uw bericht, kan ik uw emailadres niet achterhalen om reden dat ik u verzoek ons te benaderen op ons emailadres: lsb.haaglanden@wxs.nl of dat u mij belt (070 3922715).

Ik wacht u verdere berichten af waarna ik u wellicht nader kan adviseren. Misschien zouden we de Directie van RVS een concept dagvaarding moeten sturen naast een aankondiging dat de medisch adviseur van RVS voor het Medisch Tuchtcollege wordt gedaagd. U zult dan verbaasd staan hoeveel radartjers er binnen RVS opeens hard gaan werken!

J. de Bruin
Direkteur Letselschadebureau Haaglanden

Bericht gewijzigd door: jan, op: 2007/01/23 11:21