Author Topic: Allianz en haar wrede negatieve uitstraling in de letselschade  (Read 1751 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Geachte heer Van Leusden (dossierbehandelaar bij Allianz Nederland),

Leest u de "passende" reactie van cliënte B. op uw prachtige actie mijn cliënt rechtstreeks aan te schrijven: zij is er niet van gediend en vond mijn scherp opgesteld antwoord aan u zeer passend!

Stop - en dat geldt voor al uw collega's - met het rechtstreeks aanschrijven van mijn cliënten. Ik heb een uitstekende verhouding met al mijn cliënten en alle brieven en medische rapporten die Allianz instuurt worden gekenmerkt door vijandigheid, ondeskundigheid, bewust het in het ravijn duwen van cliënten en belangenbehartigers en dan hebben we het nog niet over die belachelijke beleidsdecreten die uw Managers (=verspilling van verzekeringsgelden) uitvaardigen die bestemd zijn (..) voor slachtoffers van letselschade en hun belangbehartigers.

Allianz Nederland heeft - en dat wordt zeer breed gedragen - een enorm negatieve wrede uitstraling. Gaat u daar iets aan doen en maakt u zelf niet belachelijk.

Komt u niet aanzetten met artikelen uit de Gedragscode of de Letselschaderaad. Een stel mislukte/gepasseerde personen met quasi dictatoriale neigingen bij elkaar bedacht dat verzekeraars zich het recht mogen toe-eigenen rechtstreeks het slachtoffer aan te schrijven en de belangenbehartiger te passeren.

U ziet gegeven mijn bovenstaand betoog wat voor uitwerking dat heeft: hilarisch en de relatie cliënt - belangenbehartiger versterkend!

Ik plaats dit bericht op ons Letselschadeforum en mijn weblog dat jaarlijks door 75.000 personen wordt bezocht en waarvan substantieel een reactie - aan mij persoonlijk - per e-mail geven.

Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
debruin@claimzorg.nl