Author Topic: Dekra: incompetente schaderegeling  (Read 2450 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Dekra: incompetente schaderegeling
« on: 21 November 2016, 10:29:03 »
Geachte mevrouw (..) van Dekra,

Uw reactie bij e-mail van 15 november 2016 bevestigt mijn opvatting over de gehele organisatie die zich Dekra noemt: abject en infaam optreden. Keer op keer ontmoeten we daar amateurs die de meest verwerpelijke standpunten innemen.

Naast het lakse en ambtelijke optreden van de dossierbehandelaar, het schandalig optreden van ene vrouwelijke Dekra schaderegelaar (die ook nog eens liegt, zij meldde uit zichzelf dat er spoedig een voorschot moest komen van € 2.500) op welke klachten u niet ingaat (!) verschuilt u zich thans achter uw medisch adviseur en daarmee handelt u vanuit een ernstig gedateerde visie.

Het dossier wordt voorbereid voor een procedure bij de rechtbank. Dat kunt u alvast uw Ierse verzekeraar meegeven.

Wij doen voor nu en in de toekomst geen zaken meer met uw Instelling die mijns inziens niet thuis hoort in de letselschaderegeling.

Tot slot nog een formeel punt van aandacht. Ik heb uw directeur in persoon aangeschreven en verwacht ter zake de door mij ingediende klachten van hem een antwoord en niet van een ondergeschikte teamleider in loondienst.

De zaak gaat op ons letselschadeforum.


Hoogachtend,

Johannes de Bruin
ClaimZorg Letselschade