Author Topic: advocaat wispelturig  (Read 3092 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roelf

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
  • Gender: Male
advocaat wispelturig
« on: 5 April 2011, 23:50:59 »
Hallo,

Er zijn relatief weinig fora waar je je ei kwijt kan, hier de poging:

Ik ben reeds geruime tijd verwikkeld in een letselzaak en ondervind wat problemen met mijn advocaat.
Enige tijd geleden is er gesproken over de zaak en wat er nog in de planning stond, dit betrof onder andere een drietal medische aspecten (terugkoppeling van onder andere een arts inzake de huidige fysieke problemen welke nooit in het dossier zijn vermeld en nu wel boven water komen)
Deze aspecten kunnen/konden nog belang hebben aangaande de letselzaak, maar er is nog het nodige besproken.

De zaak is recent weer besproken en verwarring is nu ontstaan:
alles wat voorgaande keren is beproken is de behandelaar blijkbaar ineens vergeten.
De fysieke klachten worden door de behandelaar afgewimpeld, zelfs een aantal verstuurde medische verklaringen (en bijhorende retouren) hebben spontaan geen nut meer in het belang van de zaak. (gevraagd&bevestigd gekregen)

Wat is hier gaande? In het tijdsbestek van plm. een maand is de reactie van de behandelaar 180 graden anders.
Is dit een tactiek om clienten af te wimpelen door de zaak zo ondoorzichtig mogelijk te houden?
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat bijvoorbeeld de verklaringen van een arts betreffende de huidige fysieke gesteldheid wel verstuurd zijn doch geen toegevoegde waarde meer heeft.

Wij zijn de draad goed kwijt!

Alvast bedankt voor de reacties

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 469
Re: advocaat wispelturig
« Reply #1 on: 2 May 2011, 11:23:11 »
Geachte heer,

Zonder kennis te hebben gehad van uw dossier kan ik mij natuurlijk geen goed beeld vormen over uw klacht.

Het staat u vrij met mij telefonisch contact te zoeken. Mogelijk dat ik uw zaak in het kader van een second opinion bekijk, daar behoef ik vanzelfsprekend het volledig dossier + volledig medisch dossier te hebben.

Met vriendelijke groet,
Johannes de Bruin
Letselschade Haaglanden
070 3922715