Author Topic: Graag advies om mijn Letselschade zaak tegen Reaal.  (Read 4988 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anoniempjeklomp

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
Graag advies om mijn Letselschade zaak tegen Reaal.
« on: 26 February 2011, 19:13:03 »
op 16-08-2009 heb ik onder werktijd een auto-ongeluk gehad, mijn collega was bestuurster en raakte in de slip. Wij reden ongeveer 70 km per uur. We zijn in een leeg grepeltje tot stilstand gekomen met een harde klap, met mijn knieƫn heb ik het hele dashboard eruit gebogen en met mijn hoofd een harde klap gemaakt (droeg wel mijn gordel) Ik heb een OD Haard van 1 cm in mijn knie hieraan overgehouden, en een whiplash met alle bijbehorende klachten waardoor ik nu een Prisma bril moet dragen en veel last van concentratiestoornissen heb en erg vermoeid ben. Vanaf de dag van het ongeluk tot heden zit ik in de ziektewet. Mijn arbeidsovereenkomst is niet verlengd en krijg nu een uitkering van het UWV. Het UWV heeft al aangegeven dat ik tot de WIA keuring ziek thuis kan blijven. Ik heb bijna 6 maanden moeten wachten op een revalidatie plaats maar het is eindelijk zo ver over een maand ga ik starten met mijn Poliklinische revalidatie. Ik heb na het ongeluk gelijk een Letselschade advocaat in handen genomen ''Joosten Advocaten'' zei zijn eerst een half jaar met de WAM verzekeraar aan het over en weer schrijven geweest zonder succes de WAM verzekeraar heeft Aansprakelijkheid erkend maar wilt wachten met voorschotten. Vandaar dat wij ook de werkgever aansprakelijkheidsverzekering hebben aangeschreven (REAAL) en zei zijn bij mij thuis geweest samen met mijn letselschade advocaat. Ik heb een voorschot van 5000 euro ontvangen, maar heb een inkomensverlies van al 10.000 euro. Zijn er meerdere personen die ook in een vergelijkbare situatie zitten, na anderhalf jaar is er pas een eerste voorschot gekomen terwijl over aansprakelijkheid niet te discussiƫren valt, want deze staat al vast.

Ik heb een blijvende invaliditeit wat betreft mijn knie, en na anderhalf jaar nog steeds whiplash klachten die eerder erger worden dan afnemen ?

Is dit normaal dat zo'n letselschade zaak zo lang duurt, en wat kan ik verwachten van een WIA keuring ?

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 469
Re: Graag advies om mijn Letselschade zaak tegen Reaal.
« Reply #1 on: 3 March 2011, 13:48:46 »
Geachte mevrouw,

Ik nam kennis van uw relaas.

Ik zou u graag van advies willen dienen, maar u hebt al een letselschade advocaat in de armen genomen. Het is vervolgens niet correct wanneer ik u dan ga adviseren.

Bespreekt u uw klachten en/of opmerkingen vooral en in eerste aanleg dan ook met uw letselschade-advocaat er van uit gaande dat er een goede vertrouwensbasis is in diens aanpak en behandeling.


Met vriendelijke groet,

Johannes de Bruin
Letselschade Haaglanden