Author Topic: In de woningen zit isocyanate er word 800000 ton gemaakt europa  (Read 5261 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teun

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 3
In de film waar in je het ventielatie systeem ziet van Vathorst balans ventielatie zie je bij al die mensen die ziek zijn van het ventielatie systeem parket lak liggen die isocyanate bevatten 500000 huizen hebben dat ventielatie systeem
Isocyanaten zijn zwaarder dan lucht dus je kan het niet afzuigen met ventielatoren want er word hoog afgezogen boven de deur
Ik ben bevattelijk voor isocyanate want ik heb er met gewerkt armen rood krijg het benauwd als er parketlak ligt en spiertjes gaan spontaan bewegen dit word ook bevestigd in de folders van de druk inkt en verf fabriekanten

Matrassen giftig bij novatv  2 nieuwe matrassen van beterbed
Die matrassen bevatten isocyanaten in de film van Nova zie je overal parketlak liggen dus die zus en broer die ziek zijn geworden van die matrassen zijn al gevoelig geworden voor isocyanate
Ik heb ook met tolueen gewerkt dat word in 5 minuten weggeblazen in de spuit cabienne dus ik vind het een heel sterk verhaal dat die broer en zus daar last van zouden hebben

Tegen een productie van 800 0000 ton valt niet tegen aan te rechten met een advocaat
Mijn advocaat MR Tuinman ter Brugge kreeg een ongeluk voor mijn rechtszaak gebrokken ribben plus hersen letsel door souwboard dader spoorloos
Mijn oom zat in de toelatings commissie van stoffen kreeg 6 weken later ook een ongeluk hij werkte voor schell in Schrilanka werd geschept door een vracht auto vrouw moest 6 maanden bij komen van haar rug ze zaten in een taxi dader spoorloos
De Bijlmerramp werd toen ook behanderld vliegtuig vervoerde isocyanate ik had de secrtaris van de verf fabriekanten aan de lij gehad en hem bedriegt dat ik hem op zou roepen als getuid deskundige bij de rechter en ik had valse gegevens van hem gekregen maar in stond wel als isocyanate verhit word dat het dan zeer giftig wordt






Teun

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 3
Re: In de woningen zit isocyanate er word 800000 ton gemaakt europa
« Reply #1 on: 4 August 2010, 00:24:52 »
Ik heb zelf een ventielatie systeem ontworpen

Ik heb een computer gestuurde wtw uit Noorwegen waar bij je de hoeveelheid lucht in kan stellen bvb 70 literlucht inblazen per seconde 30 liter afzuigen per seconde
Je krijgt dan een  overdruk
De vuile lucht die isocyanate bevat is zwaarder dan lucht je zou de overtollige lucht te hoogte van de plint uit blazen door gaten in de muur
Op iedere slaap kamer van de zolder lucht met computer ventilatoren van 4 watt die 60 kubuke meter per uur verplaatsen je kan dan lucht 2 keer gebruiken
boven in inblazen en onderaan de deur er uit dat ook de giftige lucht uit de matrassen die zwaarder dan lucht is verdwijnt

Ik heb wegens mijn ziekte dit ontworpen wel klaar staan maar niet aan gesloten er moeten ook nog draaiende koppen die tegen wind in gaan om zoveel mogelijk lucht in te blazen op dak om overdruk te maken

Er moeten ook nog wetten gemaakt worden om dit mogelijk te maken  want de leverancier is geen fhilantropische instelling

Ik heb tegels met vloer verwarming bedden van latex