Author Topic: CentraMed  (Read 4552 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
CentraMed
« on: 12 August 2010, 09:59:15 »
CentraMED B.A.
Postbus 191
2270 AD Voorburg                                                                                                                                             



Den Haag,       9 augustus 2010         
Ons kenmerk: JBMA 060512/1155PS
Uw kenmerk:  09-080029
             



Geachte mevrouw,

Het schrijven van 29 juni 2010 aan cliënt kwam in mijn bezit.

Uit bijgaande kopiebrief aan mijn medisch adviseur, komt onder anderen naar voren dat wij ons in dit dossier (maar ook in andere zaken) rechtstreeks zullen richten tot de aansprakelijke specialist/het ziekenhuis.

Ik kan u en de uwen niet meer serieus nemen. Uw argumentatie is gedateerd en uw beleid gericht op ontkenning van aansprakelijkheid van uw verzekerde(n) leidt tot permanente irritatie.

Wet noch contract verplicht cliënt zich met u te verstaan; wel heeft cliënt een rechtstreeks vorderingsrecht op de aansprakelijke specialist/het ziekenhuis. Een eis tot schadevergoeding, die vervolgens genegeerd wordt, kan leiden tot beslaglegging op de financiële middelen van de specialist/het ziekenhuis.

U gelieve uw verzekerde(n) te instrueren.


Hoogachtend,
Johannes de Bruin
Directeur Letselschade Haaglanden
(Niet aanwezig op vrijdag)