Author Topic: Terugval inkomen  (Read 3142 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A.G

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
Terugval inkomen
« on: 13 November 2009, 00:29:15 »
Beste ?

Ik heb 2 november 2009 een ongeval gehad, ik ben achteruit gereden met een behoorlijke snelheid tegen een stilstaande auto op. Ik ben zelfde dag huisartsenpost geweest en sindsdien onder behandeling en medicijnen, tevens ook ziekgemeld bij werkgever. Ik was net 1 oktober begonnen met nieuwe baan als vertegenwoordiger en vast onbepaalde tijd met 2 maanden proeftijd. Ik heb net 10 november van mijn baas schriftelijk ontslag gekregen. Ik val nu dus terug in mijn financiele situatie. IK HAD VOOR MIJZELF OMDAT IK VEEL IN DE AUTO ZIT VOOR MIJN WERK EEN UITGEBREIDE SCHADEVERZEKERING INZITENDEN AFGESLOTEN. Ik heb naar mijn menig een advocaat die niet erg veel van zijn werk weet.
1. Wat moet ik nu doen ? Ik ben in paniek en psychische toestand niet zo, onder behandeling bij slachtofferhulp, fysiotherapeut en medicijnen.

2. Heb ik recht op aanvulling van mijn verzekeringsmaatschappij  (DITZO- (FORTIS-ASR) om mijn ziektewet uitkering aan te vullen ?

Kan iemand mij AUB info geven omtrent bovenstaande ?

MVG
A.G




Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Re: Terugval inkomen
« Reply #1 on: 16 November 2009, 11:50:52 »
Als het goed is zit in de SVI tevens inbegrepen de kosten van inschakeling van deskundige rechtsbijstand bij letselschade. Het moet in elk geval expliciet in de polis zijn uitgesloten, anders vallen deze kosten onder de verzekerde som (dat staat in uw polisblad).

Wij behandelen voor een aantal cliƫnten hun aanspraken op basis van een SVI. De rechtspraktijk leert dat de SVI verzekeraar dezelfde houding aanneemt als ware zij - en dat is zij ook - een aansprakelijkheidsverzekeraar van een tegenpartij.

Fortis ASR? Doet u dit aub niet alleen, voor u het weet bent u op een pad gezet waar u niet meer terug kunt en geen belangenbehartiger kan u dan nog uit de nood helpen.

U kunt mij bellen voor een eenmalig nader advies.


Met vr. gr.
Johannes de Bruin
Direkteur Letselschade Haaglanden

070 392 27 15