Author Topic: bodem procendure  (Read 5265 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

annet

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 2
bodem procendure
« on: 24 October 2008, 19:51:13 »
na twee keer inschakeling  van rechtbank eerste keer afdwingen van een onafhankelijke arts is gelukt kwam een  rapport uit zoals verwacht waar fortis niet blij mee was.

maar onbegrijpelijk na veel gezeur naar anderhalf jaar neurospychiatries onderzoek ook gedaan dit omdat onafhankelijke arts had gezegt daar is zeker uit op te maken dat de klachten zijn
uitslag van test als een bom ik zou ondergepresteerd hebben bewust of onderbewust zal wel ik ben geen deskundige maar ik heb nooit expres onder gespresteerd dit rapport gimnhg ook naar onafhankelijke arts en hij kwam met consept rapport veeg neurospygologies onderzoek weer en blijft geheel bij zijn mening.

en dan fortis doet niks wat ze zijn er niet mee eens na veel opmerkingen op rapport blijft de onafhankelijke arts bij zijn mening en zegt duidelijk dat hij nooit 100% kan vaststellen dat ik de boel zou belazeren maar dat ik dan zeker een paar jaar studie moet hebben  gevolgt  als iemand dit kan en dat het dan wel raar is dat er zoveel neurologen artsen enz die allemaal het zelfde zeggen er in zouden zijn getrapt.

en dan denk je oke we zijn er maar niet dus voorschot wordt gestopt en ze willen niks alleen afkopen ik neem de som niet aan ben zelfstandige en kan me eigen werk npog steeds niet gervatten ik besluit weer naar de rechtbank te gaan om verzoek tot bemiddeling omdat ik een arbeids deskundige wil ik wil daar reintergratie op laten afstemmen met doel gewoon proberen te werken met wat gaat.
terug naar me zaak maar geloof het of niet afgewezen.

en nu bodem procendure weer bijna 5000 betalen waneer houd het op nog lang niet nu 3 jaar bezig en wat gaat die bodemprocendure inhouden ?
wat staat me dan allemaal te wachten ?
en kan een fortis net zo lang nieuwe eisen stellen tot het voor hun wat gunstiger uitpakt ?
in wat voor land leven we lang leven de reclame van fortis in welke curver bevind u zich onderaan waar fortis je graag wil houden.

Mag ik eigelijk alles in openbaarheid gooien of maak ik het erger ?

en kan ik zelf niks aanspannen tegen fortis de kwaliteit van me leven is op dit moment meer aangetast door fortis dan door me dubbele whiplash en met die whiplash leer ik te leven maar met fortis kan ik dat niet kan ik hier echt niks aan doen.

veel vragen maar wie weet kan ik er wat mee

groetjes annet

groetjes annet

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 469
fortis
« Reply #1 on: 3 November 2008, 13:51:44 »
Geachte mevrouw,

Fortis is tegenwoordig een verzamelnaam van alles en nog wat.

Het oude Fortis, qua verzekeringsbedrijf heette vroeger Amev Schadeverzekering gevestigd te Utrecht.

Het nieuwe Fortis heeft onder anderen de beruchte verzekeringsmaatschappij Stad Rotterdam opgekocht en laat die onder de naam van Fortis ASR handelen.

Uit ervaring spreek ik wanneer ik u zeg dat Fortis Utrecht een heel andere club is dan Stad Rotterdam. Alhoewel het managent van Fortis dat weerspreekt laat de rechtspraktijk zien dat er grote verschillen in de regeling van letselschadezaken zijn daar waar het gaat om Fortis Utrecht en het oude Stad Rotterdam.

Als ik uw relaas lees dan vermoed ik dat uw zaak eerst bij Stad Rotterdam in behandeling was en nu nog steeds, maar dan onder de naam Fortis ASR.

Het is geen toeval, meerdere collega's in de branche melden dit ook, dat specifiek bij neuropsychologische expertises, door Stad Rotterdam gewenst, de keurend neuropsycholoog steevast concludeert dat er bewust ondergepresteerd is door het slachtoffer.

Dat is meer dan verdacht. Vooral bij dr. Bruins, neuropsycholoog, gaat graag de tour op van bewust onderpresteren. Als men hiervoor om een wetenschappelijke onderbouwing vraagt, krijgt men als antwoord dat men zich beroept op wetenschappelijke testen.

Welnu, zo is mijn mening, als er teveel mensen bewust onderpresteren op basis van zekere testmethoden, dan is er iets mis met die testmethoden.

Ik ben overigens niet zo'n voorstander van neuropsychologische testen. De uitkomsten zijn nogal eens zweverig, staan ter discussie, het is een momentopname maar bovendien is een neuropsycholoog geen medicus!

Helaas kennen onze rechters, beslist niet thuis in de medische wereld, maar al te veel waarde toe aan rapporten van "deskundigen".

Ik durf te stellen dat we de neuropsychologen ver van de letselschaderegeling moeten houden. Hun inbreng is negatief, onwerkelijk en nagedacht (..) wordt er slechts aan de hand van rekenmodellen die ergens op een universiteit zijn uitgevonden.

Uw zaak is te ver op pad gegaan om hierin verandering aan te brengen. Uw belangenbehartiger dient ten alle tijde alert te zijn op de strategie van (zeker Stad Rotterdam/Fortis ASR) en zonodig hard op te treden. Dat is overigens de beste strategie tegen deze verzekeraar: hard aanpakken en de personen aanspreken op hun handelwijze zodat ze zich niet kunnen verstoppen achter hun dossiers.

Ik wens u veel succes, u kunt mij een keer bellen.


Met vr. gr.
Jan de Bruin
Letselschade Haaglanden