Author Topic: Aangeboden schadebedrag definitief?  (Read 3626 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
Aangeboden schadebedrag definitief?
« on: 15 May 2008, 23:49:32 »
Enige jaren geleden is mij dochter aangereden, ondanks plastiche chirurgie zijn de littekens nog steeds zichtbaar in haar gezicht.
Na goede contacten met Allianz(tegenpartij) kreeg ik recent een onbeschoft telefoontje met een bod van 250 euro, omdat ik zei dat er andere bedragen voor stonden kreeg ik het bedrag omhoog tot 2000 euro.

Ik ontving een brief met een éénmalig en niet onderhandelbaar bod van 2000 euro dus.
Ik neem aan dat dit bedrag puur is voor het letsel.

Mijn vragen:
Is zo'n bedrag echt definitief?
Mijn kosten behoren toch ook apart vergoed te worden?


Bij voorbaat dank.

Jan

  • Algemene moderator
  • Senior
  • *****
  • Posts: 472
Re: Aangeboden schadebedrag definitief?
« Reply #1 on: 29 May 2008, 15:12:18 »
Ik zou graag digitale foto's van het gezicht van uw dochter willen inzien alsmede meer persoonlijke gegevens over haar (leeftijd, beroep/schoolgaand, haar persoonlijke ervaring met de littekens) en nog eens overleggen met onze medisch adviseurs wat men van de littekens vind, of dat overgaat, of het verergerd, of er iets aan valt te doen en wat de kosten dan zijn (plastisch chirurgische ingreep) of dat latere medische behandeling noodzakelijk is.

Let wel, jonge kinderen met littekenschade zijn pas vele jaren later, rond hun 21 uitgegroeid en dan kan pas definitief iets over het litteken worden gezegd.

Er is meer te zeggen maar dan zou ik uw zaak toch graag in behandeling willen nemen of op zijn minst kunt u ons bellen of e-mailen.

Hoogachtend,
Johannes de Bruin
Directeur Letselschade Haaglanden