Author Topic: niet genezen wortelbeentje duim  (Read 6569 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joyce

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 1
niet genezen wortelbeentje duim
« on: 11 December 2007, 15:32:16 »
Op 30 mrt 2006 is mijn man uit de vrachtwagen gevallen en brak zijn pols op 2 plaatsen...hij is in het gips gezet en moest na 10 dagen terug komen voor het gewone gips...de arts die hem de 2de keer behandelde waarschuwde dat het geheel wel eens 12 weken kon gaan duren omdat ook het wortelbeentje van de duim gebroken was en dit langzaam heelt...na 6 weken moest hij terug komen en vervolgens hadden we dus weer een andere arts die het gips eraf haalde...we moesten nog een keer foto's laten maken en bij terugkomst op de poli bekeek hij deze en vertelde dat alles geheelt was en we naar huis konden gaan....mijn man gaf aan nog verschrikkelijke pijn te hebben maar dit werd van de tafel geveegd met een ach dat gaat wel over ff thuis met een balletje in warm water oefenen en u kunt wel weer gaan werken...de pijn bleef en de laatste weken werd dit erger en heb ik een afspraak gemaakt bij de h.arts die vervolgens weer foto's liet maken waaruit bleek dat het wortelbeentje helemaal niet geheeld was maar nog gebroken is..de h.arts zei op mijn vraag dat ik dit een fout van die arts vond dat hij dit had moeten zien...nu moeten we volgende week naar een orthopeed en heb ik alle foto's en info gehaald in het ziekenhuis waar hij toen onder behandeling was , maar de h.arts hoopt dat er nog iets aan gedaan kan worden...mijn man leeft dus al sinds de gebroken pols en wortelbeentje van de duim op pijnstillers en we zijn nu wel erg geschrokken dat het gewoon nog gebroken is...wat moeten wij hier mee aan????