Author Topic: autoongeluk  (Read 4101 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ans arens

  • Guest
autoongeluk
« on: 28 February 2006, 11:01:36 »
Goedemorgen,
Ik ben zaterdagochtend op weg naar mijn werk om s\'morgens 6 uur op de A7 door een politieauto de vangrail ingereden ik reed op de rechterbaan hij op de linkerbaan hij zag mij niet ik ging opeens naar rechts raakte mij ik ging 360 graden in het rond en eindigte in de vangrail ben naar het ziekenhuis gebracht met nekklachten en hoofdpijn. agent heeft zijn excuse aangeboden mij aldoor gebeld heb in het ziekenhuis een bos bloemen van de politie gekregen. maar zit nu thuis in de ziektewet met nekpijn en hoofdpijn als het over 2 weken niet weg is moet ik terug naar het ziekenhuis. moet ik nu al bepaalde stappen ondernemen?
MVG.Ans Arens.

jan

  • Guest
Aw:autoongeluk
« Reply #1 on: 28 February 2006, 11:58:44 »
Ik adviseer u nu een aantal stappen te ondernemen. Voor advisering op dat terrein kunt u mij bellen onder 070 3922715.

U kunt voorts via deze website een kosteloos informatiepakket Letselschade opvragen.

Allerbelangrijkste is dat u uw ongevalsklachten direct meldt bij uw huisarts en hem/haar wekelijks hierover aanspreekt en verslag doet.

Veel slachtoffers laten weken voorbijgaan  voordat ze wederom medische bijstand bij de huisarts inroepen. De medisch adviseur van de aansprakelijke verzekeringsmaatschappij maakt van dit \"tijdsgat\" dankbaar gebruik hetgeen kan leiden tot een afwijzing van uw schadeclaim.

Jan de Bruin
Letselschadebureau Haaglanden BV

Bericht gewijzigd door: jan, op: 2006/02/28 11:59